Vi har udført arbejde for flere af de store virksomheder i Norden. Som ofte på strategisk og ejerskabs-niveau. Et udsnit af de mest kendte og markante kunder, omfatter bl.a.:
Mange af vores kunderelationer har strakt sig over mange år, og en stor del over flere årtier.
Enkelte opgaver er løst med fælles selskaber, fx SponsorFonen med Sonofon (Telenor) (50% / 50%) eller Nordic Advice A/S med Nordjyske Medier (50% / 50%), ligesom TJECK Magazine A/S med LO (51% / 49%).
Drivkraften i disse relationer har altid været strategisk og kreativ nytænkning, ofte med løsning af konkrete B2B opgaver, og dermed samarbejde med andre virksomheder i at nå en fælles B2C målgruppe.
Den tilgang til bureau-arbejdet har betydet at vi ofte er på forkant med ny teknologi der tages i brug for at servicere kundernes kunder, maksimalt optimalt.
Derfor behersker vi de fleste tekniker, der skal til for at løse enhver tænkelige udfordring – fra stor til lille. Og eksakt derfor tæller vores kundeliste gennem tiden en anselig mængde af mindre virksomheder, der ikke nødvendigvis har hele verden som deres målgruppe.
Kendetegnet for alle vores løsninger, er at vi acceptere at djævlen ligger i detaljen.
Derfor er det ligegyldig for os, om din virksomhed er børsnoteret eller ej.
Opgaven skal løses til din tilfredshed og med maksimal perfektion. Derfor opfylder vi eksakt det vi lover, og altid på skrift.
Vores erfaring omfatter alt fra magasinproduktion, kommunikation på alle tænkelige medieplatforme, gennemtænkt og målrettet PR, videoproduktion, websider og medierådgivning samt ikke mindst strategisk konceptudvikling.
Vi har arbejdet med kommunikation, grafiske løsninger, videoproduktion, corporate branding, strategi og marketing for næsten alle tænkelige typer af virksomheder og størrelser.
Vores seneste fuldførte større projekter er kort beskrevet nedenfor.
Siden forventes fuld opdateret i løbet af Q1 / 2024
Advice
Klostermarken 10, 9000 Aalborg, info@advice.dk
Værdiansat til 150 millioner efter 14 måneders indsats i 2017+2018.
Projektet startede oprindelige tilbage i midt 00’erne med køb af domænen Ronaldo.com for en del millioner og en kontrakt med Ronaldo og 50 andre internationale stjerne på A-niveau. I
Projektet blev startet i 2019 af to stærke dansker i Dubai som Founders. Projektet kom næste i mål til trods for 3 globale pandemier, global forsyningskrise og andre særdeles uheldige forhold.
Den store koncern købte 50% af Advice magasin koncept i 2004 for at gennemføre en national og nordisk udrulning.
Klik på linket for at udforske vores forskellige sider. Vi styrkes dag for dag og sigter mod at være den førende udbyder af kvalitetsindhold i Nordjylland inden 2024.